Enim müüdud

Kategooriad

Blogi kategooriad

Viimased postitused

Pretensiooni esitamine ja tingimused

 

Pretensiooni esitades tutvu alati eelnevalt Model-shop kasutustingimustega.

1    Kaubale pretensioonide esitamise aeg on eraisikule 24 kuud alates toote üleandmisest. Juriidiliste isikute puhul lähtutakse tootjapoolsest garantiiajast.
      Garantii ei kehti toote kasutamisest tulenevatele kuluvosadele. Kaubaga kaasas olevatele akudele kehtib garantii 6 kuud.

2    Pretensioonide esitamise aja jooksul on Tarbijal õigus toote tasuta remondile või asendamisele. Kui viga on tekkinud tootja süül, kaetakse kõik
      materjali- ja tootmisvead ning töö ja varuosade maksumus.  Kui Kaup on müüdud Tarbijale, siis kuue esimese kuu jooksul Kaubal ilmnenud defekti
      puhul eeldatakse, et see oli olemas Müügilepingu sõlmimise momendil ning defekti iseloomu peab välja selgitama majandus- ja kutsetegevuses
      tegutsev Model-shop. Model-shopil on õigus delegeerida defekti väljaselgitamine edasi Tootjale. Kauba puuduse ilmnemisel peab Tarbija hiljemalt kahe
      kuu jooksul peale defekti ilmnemist Model-shopi teavitama esitades selle kohta pretensiooni (VÕS § 220 lg 1). Pretensiooni esitamise korral kannab
      esimese kuue kuu jooksul Kauba üleandmisest Tarbijale asja parandamisega või asja asendamisega seotud kulud, eelkõige veo-, posti-, töö-, reisi- ja
      materjalikulud Model-shop (VÕS § 222 lg 4). Järgneva 1,5 aasta jooksul kannab vastavad kulud Model-shop üksnes juhul, kui Tarbija pretensioon oli
      õigustatud.  Teavitus (pretensioon) peab olema saadetud kahe kuu jooksul peale defekti avastamist. Nimetatud tähtaja möödalaskmise korral kaotab
      Kasutaja õiguse nõuda Model-shopilt Kauba parandamist või väljavahetamist. Model-shop kohustub vastama Tarbija kirjalikule või kirjalikku
      taasesitamist võimaldavas vormis esitatud kaebusele 15 päeva jooksul (TKS § 19 lg 6).  Puudusega Kauba või selle detaili asendamise korral on
      Model-shopil õigus nõuda Kasutajalt puudusega Kauba või Kauba detaili tagastamist. Kui Kasutaja nõuab Kauba parandamist ja nõue on põhjendatud,
      kuid Model-shop ei tee seda mõistliku aja jooksul, võib Kasutaja Kauba ise parandada või lasta seda teha kolmandal isikul ning nõuda Model-shopilt
      selleks tehtud mõistlike kulutuste hüvitamist.  Kui Kauba parandamine või asendamine ei ole võimalik või ebaõnnestub, kui Model-shop keeldub
      õigustamatult asja parandamast või asendamast või ei tee seda mõistliku aja jooksul pärast talle lepingutingimustele mittevastavusest teatamist ning
      Tarbija ei soovi või ei saa lasta teha parandusi kolmandal isikul, on Tarbijal õigus Müügilepingust taganeda ja Kaup Model-shopile tagastada.
      Model-shop kohustub tagastama Müügilepingu alusel tasutud ostuhinna 14 päeva jooksul arvates põhjendatud Taganemisavalduse saamisest ja
      Kauba tagastamist Model-shopile.

3    Pretensioonide esitamise aluseks on ostu tõendav dokument.

4    Pretensiooni alla ei kuulu toote kasutamise õpetamine, reguleerimine, hooldus, puhastus, kaubandusliku väljanägemise taastamine ega selliste vigade
      kõrvaldamine, mida on põhjustanud kasutamisjuhiste mitte täitmine.

5    Pretensioonide esitamise õigus ei laiene kahjudele, mis on tekkinud transpordil peale toote üleandmist ostjale.

6    Model-shop ei kõrvalda pretensioonide esitamise õiguse ajal ilmnenud puuduseid tasuta, kui see on põhjustatud:

7      • seadmesse installeeritud tarkvaralistest vigadest; • normaalsest kulumisest; • ebaõigest kasutamisest või hooldamisest (sh juhul, kui seadet on
       remontinud või hooldanud tootja poolt volitamata isik); • seadme ja/või detaili seerianumbri, kontrollkleebise või markeeriva kleebise
       rikkumisest, vahetamisest või eemaldamisest; • kliendile enne seadme ostmist Model-shop poolt teatavaks tehtud puudustest; • välisteguritest (muu
       huulgast äike, nõuetele mittevastav elektripinge ja elektripinge kõikumised, niiskus, vedelik, mehhaanilised vigastused jne.); • toode ei tööta omaniku
       süül, ebaõige ekspluateerimise tulemusena, kasutusjuhendi mittejälgimisel või kui defektid tekkisid toote mittehoolikal hoidmisel, hooldamisel
       või ülekoormamisel;  

8    Model-shop tugineb vastutuse kindlaks määramisel tootja volitatud esindaja poolt teostatavale ekspertiisile (diagnostikale). Kui ekspertiisi tulemusel
      selgub, et puudused on põhjustatud eelpool loetletud teguritest, kuid seadme remontimine on võimalik, siis on Tarbijal võimalus tellida tasuline remont.
      Vedelikukahjustusega, niiskuskahjustusega ja mehaanilise vigastusega seade (Kaup) kuulub ka edaspidi remontimisele üksnes tasulises korras.

9    Seadmele (Kaubale) teostatud ekspertiisi (diagnostika) eest tuleb tasuda ekspertiisi tasu kui Model-shop ei ole vastutav seadmel ilmnenud puuduse
      kõrvaldamise eest ning seadme remontimine ei ole võimalik. Samuti tuleb Tarbijal tasuda ekspertiisi tasu kui seadmel ei tuvastata
      ekspertiisi (diagnostika) tulemusel puudust ning seade vastab tootja tehnilistele nõuetele.

10   Ekspertiisi tasu ei pea maksma eraklient esimese kuue kuu jooksul alates Kauba üleandmisest.

11   Kui Tarbija esitab pretensiooni hiljem kui 6 kuud (kuni 2 aastat) peale Kauba kättesaamist või ei nõustu Model-shop seisukohaga, tuleb tarbijal
      tõendada seda, et:

12   • tegemist on puudusega (lepingutingimustele mittevastavusega); • puudus või selle põhjus eksisteeris seadme üleandmise hetkel; • Model-shop on
      puuduse eest vastutav.  

13  Kui Model-shop on andnud seadmele müügigarantii, siis tagab Model-shop puuduste kõrvaldamise kooskõlas müügigarantii tingimustes tooduga.

14  Pretensiooni esitamise õiguse kasutamiseks tuleb täita pretensiooni esitamise avaldus ja saata see e-postiga modelshop.ee@gmail.com.
      Lisaküsimuste korral palume helistada tööpäevadel kell 10.00-16.00 telefonil +372 5016742 või kirjutada modelshop.ee@gmail.com

.

15  Toote ametliku hooldusesinduse olemasolul toimetage toode hooldusesindusse.

16  Pretensiooni esitamise tingimused kehtivad koos Model-shop kasutustingimustega.

 

Käsitlustasu

Teenusepakkujal on õigus kliendi arvele lisada käsitlus- ehk defekteerimistasu vastavalt toodud hinnakirjale, kui toode osutub töökorras olevaks või klient loobub tasulisest remondist, väljaarvatud VÕS 218 lg 2.

Toodete käsitlustasu (ei sisalda saatmiskulusid) on40 €